Fullt upp

I dag efter jobbet hämtade jag upp mammmas hund Tiger så han fick följa med hem till oss då hon jobbade. Han och Tindra har haft upp med att busa! De har så roligt i hopp. Våra sötisar!

Själv så har jag bakat pizza, salamipizza! Mums!

Känns som klockan typ är mitt i natt eller nått men det är nog för att det är så mörkt ute och för att jag har varit uppe sedan klockan fem i morse. ska bli skönt att få sova ut i morgon, börjar inte jobba förren klockan 14 då.

Hur går det med julklappsköpen då?
Själv så har jag bara en julklapp kvar att köpa, en viktig en.

Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som en mysig dag, trots tidig morgon. Jag e inte klar med julklapparna än, men jag har kommit en bra bit på väg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback