Ingen julklapp

I kväll hade vi våran tjejjul. Böjade med att äta massa god tapas mat och sen blev det godis+efterrätter.
Vi alla hade köpt en julklapp var så i stället för att vi skulle köpa en till var och en så gjorde vi så. Vi gjorde inte som så att vi drog lott också fick alla varsin utan vi lekte en lek. Den gick ut på att man fick välja julklappar när man slog en tvåa eller en sexan på en tärning. Man fick ta av varandra och välja fram och tillbaka och när tiden var ute hade några fått fera julklappar och vissa ingen alls. Jag var vissa, fick ingen julklapp...


Vilken kväll va, ingen julklapp och festen slutade redan klockan halv elva...
Hade en riktigt toppenkväll med alla mina tjejer+barnen. Var länge sedan vi alla träffades.


 Mia med skålen hon fick
 Carro med salladsskål + presentkort på Gina


 Sandra med spel och grönsaksskärare
 irene med karaffen 
Anton, Nova-Li och Rebecka öppnar julklappar

 Anton och Astrid Rebecka med barnen Jag och Anton
 Den goda maten
 Raquel med sin kokosnöt




//Kitty


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Jag kan köpa dig en juleklapp :)

Postat av: Karin

ja min förra stora var i jättegammal modell och den andra var för liten:p nu kan jag resa smidigare igen:) ha en fin måndag!! kram

2008-12-29 @ 10:58:15
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Sara

stackare fick du ingen julklapp alls.. nu skulle ju gjort att alla fick en var :)

2008-12-29 @ 19:29:15
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback