Du är bäst!

I dag började dagen med att jag åkte och hämtade mammas hund Tiger, ska passa honom tills i morgon kväll. Blev inte så lyckat då Tindra troligtvis ska börja löpa snart för han är helt galet intresserad av henne! Ringde in Irene för lite hjälp med hundarna, blev att hon stannade hela dagen hos mig! Beckis och Astrid kom förbi ett tag och gjorde oss lite sällskap och sedan kom Emil efter skolan!
Dagens middag blev tacogratäng med sallad och till kvällsfikat bakade Irene en kladdkaka!
Tack Irene för hjälpen i dag, du är bäst!

Nu sitter jag här med en trött Tiger i knät och Tindra sover redan inne i sovrummet...
Vi får väl se om jag får sova i natt, blir nog som så att jag får han hundarna i olika rum...

image2372 En bild på Tiger

image2375 Och på mig och Tindra image2376

Kram och god natt på er!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, vad roligt att börja packa! När var det ni skulle flytta?
Jag ska bara ta det lugnt och ladda inför plugget på måndag!

Ha en fin fredag!

Postat av: Malin

Tack:)

Trevlig helg! Tiger är sååååååååå söt:)

2008-02-22 @ 10:06:43
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback