Jag talar ut...

Äntligen är det helg och jag är ledig efter sju arbetsdagar, känns riktigt nice!
Har sovit några timmar nu, eftersom att jag jobbade till halv sju i morse. Ska snart väcka Tindra så vi kan ge oss ut på en promenad och sedan blir det en sväng till Coop för att inhandla lite god mat till helgen.
I kväll kommer rasmus hem, då blir det myskväll med tacos.
I morgon kommer lite vänner hit på förest sedan ska vi på Träffen och kolla på Mange Schmidt,
efter det blir det kanske utgång.
Kommer bli en rolig helg!     image2271

Nu har min lilla skrutt vaknat och håller på och busar runt här....

image2272

Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: Carro

Snaaaart Mange Schmidt!!!

Postat av: carro

Tack! Låter som du har en härlig helg framför dej :)

2008-02-08 @ 17:01:40
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Lina

Ja det ska bli såå skönt med helg! Söt vovve! :)

2008-02-08 @ 20:38:49
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: Beyonce

Vill oxå gå och se Mange:(

2008-02-09 @ 06:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback