Jag tänker på dig precis just nu...

Hemma efter en dag på jobbet, känner mig mätt efter några av gårdagens vårrullar och en aningens trött...
Ska lägga mig och blunda en liten stund så jag orkar med resten av dagen.

I kväll har Mias kille Anders fest men jag ska inte gå, känns inte så kul när man har varit vaken sedan klockan 05.00 och ska upp samma tid i morgon bitti.... Men ändå synd att missa en stor födelsedagsfest!

Jag och Tindra åker en sväng till mamma i kväll och äter lite mat sedan hem och sova. vad gör du i kväll?

Dagen på jobbet har gått bra, men är avundsjuk på alla passagerare som åker till varmare länder, vill bara bort från det här tråkiga blåsiga/kalla/snöiga/regniga vädret... Urs och blä!

Dagens snygga tee, 149 kr Ellos image2220

Kram Kitty

image2221

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra med mig som vanligen....Här ska man hem till våra vänner på middag...rätt skönt att slippa göra maten i kväll...ha en skön lördag...

Postat av: Karin

första anställningen är på 6 månader heltid.. sen vill de väl såklart ha kvar mig.. hum

2008-02-02 @ 17:20:37
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

mm det är så jobbigt:( jag saknar tobias varje minut.. och så orolig och rädd för att förlora honom.. han blev inte glad när jag åkte... och att jag inte vet hur det kommer bli, var han sen får jobb, om ajg blir kvar här, var jag annars ska.. det gör så väldigt ont i mig:( men bara att hoppas på det bästa!
kram

2008-02-02 @ 21:44:00
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback