Vill man ha eller vill man ha?

En dag som denna när regnet öser ner så känner jag att det skulle vara nice att ha en regnkappa och ett par coola sövlar till det. Och jag tror även att Tindra inte skulle tacka nej till denna söta regnkappa för små hundar, även om hon nu inte gillar att ha kläder på sig så avskyr hon regnet mer... Går knappt att få ut henne på promenad när det regnar...


image2403image2404image2405image2406image2407image2408
Allt detta hittade jag på ellos.se, inget kostar över 299 kr..
Själv så funderar jag på den gula regnkappan (nu på rea, 149 kr) och de röda stövlarna till...

Nu ska jag slänga mig i soffan, kolla på Gilmore Girls och äta yoghurt!  image2409

Kram kitty

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jasså! Var har de hästarna?
Hoppas du haft en fin dag i det dåliga vädret!

Postat av: LinnRuby&Millan

balla stövlar!

2008-02-26 @ 22:31:57
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback