Kitty is back

Efter två långa men roliga dagar på Formexmässan är vi nu hemma igen! Direkt när vi kom till stan åkte jag ut på landet till Rasmus mamma och hämtade hem Tindra och kollade på deras söta små hundvalpar som Selle fått!
Finns det nått bättre än små hundvalpar, kattungar och alla bebisdjur!?...

Oj så mycket fina vår/sommar varor vi har inhandlat till affären, ni måste komma in och se när vi har fått hem varorna!
Synd att det var fottoförbud där för jag skulle gärna ha viljat tagit lite bilder som jag skulle kunnat visa er...

Hotellet som vi bodde på var minder bra... Tre stjärnor, jo säkert eller not!
I morse när vi kom till den lilla frukosten som bestod av typ fem saker var fyra av de sakeran slut... Inget bröd, ingen ost, inga ägg och inget te... Tur att det fanns desto mer med god mat och tilltugg på mässan! Överallt bjöds det på karameller, choklad, ost med kex, mat och vin! Mums!

Sitter nu med Tindra i knät och gosar, har saknat henne...  Saknar även min Rasmus men han får jag inte gosa med förren nästa fredag då han kommer hem igen, längar redan!

Hur har ni haft det??

Kramar Kitty och Tindra...

image2086



Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som 2 bra dagar trots dåligt hotell

Postat av: carro

Tack! Ihelgen ska jag bara umågs med familjen o mysa med Pumba!
Åå kul med valpar :)
Va hittar du på ihelgen då?

2008-01-18 @ 23:35:44
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: anna

vet inte vad jag ska göra idag...det blåser som fan ute så heslt vill jag bara vara inne..men jag ska lämna tillbaka filmer och så kanske jag ska hem till en vän på födelsedagsfika..kanske festa lite..beror på vad hon..och jag känner för.
kram!

2008-01-19 @ 10:46:50
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback