Kitty-toast

God morgon!

I går kväll kollade vi på de två första avsnitten av One Tree Hill säsong 5, superbra!
Vill bara se mer och mer....
Men Nathan måste klippa sig... Han som är min favvo och nu var han inte alls snygg! För alla er som tycker att Lucas är snyggast så kan jag bara tala om att ni kan vara glada för han ser lika bra ut i den här säsongen...

image2063


Nu är det frukostdax sen ut i solen, ja jag sa sol!!!!

image2061 Skulle gärna äta några Kitty-toast till frukost med sylt på men det blir fil som alla andra mornar. Fil med musli och en kopp te...

Mobilen är beställd nu!image2054

Ha det bra alla //Kitty

Kommentarer
Postat av: Clara

Har också sett lite av säsong 5..blir smådeppig av att se Nathan..han ska ju vara snygg!!

Postat av: Anonym

Har säsong 5 kommit igång nu? Härligt med sol, första gången vi ser den på vet inte hur många veckor. Passa på!

2008-01-13 @ 13:04:20
Postat av: Malin

Åhhh One tree hill är ju såååååå bra:) Man blir helt fast. Kram

2008-01-13 @ 15:46:00
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se
Postat av: Malin

Idag bara slöar jag och glor på lite film...ha d!

2008-01-13 @ 17:18:34
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback