Koola Anna

image2462     Koola byxor från Koola Anna, kan köpas på nelly.se
De rosa är mina favoriter, sååå söta! Vill ha vill ha vill ha!

   image2463image2464

Och inget internet i dag heller, blir galen! Hoppas att det kommer i morgon eller innan helgen i alla fall...
Är mycket svårare än vad man tror att vara utan internet, man har det ju till allt. Skulle läsa tidningen, då fick jag köpa den på coop i stället. Skulle kolla på eniro.se efter ett telefonnummer, fick ringa mamma så hon fick kolla upp det. Skulle kolla på tv.nu vad det var får tvprogram på tv, fick kolla på textv... Skulle blogga, fick blogga från mobilen... Man behöver internet till nästan allt...
Saknar vårat internet...

//Kitty       image2465


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det tror jag absolut att jag kommer att göra! :)
Och Coop, ja..jag blir nog inte så långvarig om vi säger så.
Det är verkligen "tomt" på nåt sätt utan internet.. Hoppas ni får det snart!

Ha det fint!

Postat av: carro

jag vill också ha de rosa byxorna :)

2008-03-13 @ 14:25:12
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: LinnRuby&Millan

fina brallor!

2008-03-13 @ 20:14:19
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback