Påsk

Snart är det påsk, visst är det fint med ris med fjädrar, prydnads kycklingar och ocg gula gardiner? Påskpyntar du?
Själv så tänker jag nog gå ner till mammas butik och köpa med mig en prydnadshöna eller liknande hem också kommer jag fylla en stor skål med massa påskäggskarameller i olika färger.
Och har jag tur så fixar mamma lite påskris till mig....
image2454image2455image2456Hittade dessa fina påsksaker på ellos.se
Ni hittar också massa fint på butiken Confetti.

Fortfarande inget internet hemma, hoppas att det har kommit innan påsken.....

Kramar Kitty

Kommentarer
Postat av: carro

Joo de är bra med mig..
Hur är det med dej?
Hur har flytten gått?
kram

Postat av: Karl Mattsson

Tjena!!
Kolla din blogg och tyckte jag kände igen fönstrena på bilden :) Så ni har flyttat dit nu, coolt! Känns det bra då? Saknar det faktiskt ibland, riktigt fint, mycket kul som hänt där!!
Jaja hoppas ni får det bra där, och att ni trivs!! hälsa nyköping!! Mvh Karl

2008-03-12 @ 18:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback