Resultatet av dagens bakning

image2614

image2612

image2613

image2615

(Allt utom tårtan har jag bakat i dag)

image2616

Nu har alla gått ochr disken diskad och inställd i skåpen igen....
De som var här var Rasmus mamma, pappa med sambo, Linan och Jack, min mamma, och mormor gånger  två.
Vi fick flera fina blommbuketter och mera pressenter.
Riktigt mysigt att ses alla, måste bli oftare!

Fick ett samtal från Make up store i dag om att de hade fått ett återbud i morgon så jag skulle få den tiden, hoppas på att få en snygg festmake till i morgon kväll!

image2617

kramar Kitty

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gud vad duktig du är! Jag skulle lyckats bränna allt! Ses ikväll stora kramar

2008-03-29 @ 09:50:34
Postat av: Lilla jag

Kul, då kommer du vara värsta snygga ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback