"Sex and the city carrie klänningen"

image2597

Nu är den sista smörgåstårtsbiten uppäten, blev mycket smörgåstårta men det gör inget för det är ju så gott!



image2598

Ljus som luktar helt underbart, fruktsmoothie. Du vill bara äta den!

image2602

Smycken från min älskling!

image2603

Vasen!

image2600

och ett presentkort!

Det var några bilder från min födelsedag...

Då är min sju dagar jobbade nu och jag är ledig tills på måndag morgon!
Rasmus och Tindra har åkt till kolmården och fortsätter tvbänkbygget, för mig
 blir det storhandling också fortsätter jakten på den perfekta "Sex and the city Carrie klänningen" som jag vill ha tills på lördag!
Provade ca tio klänningar i går utan resultat...

image2605

Kram Kitty



Kommentarer
Postat av: ulrica

hej hej! sitter o spanar pa din sida. tycker att jag kanner igen lite bilder fran en valdigt fin lagenhet=) hoppas ni trivs bra! det gjorde jag. du far ha det sa bra! kram kram

2008-03-26 @ 19:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback