En glad överraskning

Fick en väldigt glad överraskning i kväll.
Jag och Carro satt i soffan hemma hos oss, pratade och kollade på tv när vi båda plötslgt hör samma sak. En nyckel vrids om i låset på ytterdörren...
Jag hoppade upp ur soffan och tittade ut i hallen, där stod Rasmus!
En dag tidigare än väntat, han skulle kommit hem i morgon kväll men fick komma hem redan i dag.
En glad överraskning men vi blev rätt rädda...

Annars har jag haft en softis dag, kollat på tv, varit ute på två långa promenader och varit på Fik@ med Rebecka och Carro.
Det blev en Fik@ burgare som är en av mina favvoriter, är glad att Fik@ har öppnat igen.
Vi har saknat det stället!


Ne nu ska jag gå och lägga mig i sängen brevid min älskade Rasmus. Kramar Kitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback