morsdag

Då är det snart dax att gå till jobbet i gen då. På förmiddagen har jag hunnit med endel, långpromenad med Tindra, städat och fixat lunch.

Ni kommer väl ihåg att det är morsdag på söndag.

Då och alla andra dagar tycker jag att vi ska visa uppskattning till våran mammma. Kanske med en liten present, en blomma eller kanske bara med några fina ord om vilken toppen mamma hon är.

image2855

(Presenter från Confetti)


En mor finns med från början
som källan till ditt liv
med kärleksfulla blickar
hon följer varje kliv

sen livets första måltid
har hon låtit dig att smaka
hon ger dig av sin omsorg
utan krav att få tillbaka.

hon tas så lätt förgiven
som lindring av besvär
och sällan blir hon tackad
och sedd för den hon är.

i livets alla skeden
förblir hon dock densamma
din alldeles unika
älskade och egna mamma

//Kitty

Kommentarer
Postat av: carro

Tack! Fina grejer :)

Postat av: Jennifer

Ååå vilka fina grejer, jag måste gå in och titta när jag kommer hem. Hur är det med dig? Stor kram

2008-05-20 @ 18:43:11
URL: http://www.welma.blogg.se
Postat av: LinnRuby&Millan

så fina grejer!

2008-05-20 @ 21:31:15
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback