Tindra

Förra veckan klippte jag Tindra, helt själv!
Hundfrisören hade tre veckors väntetid så vad gör man om inte ta saxen i egna händer.
Kändes inte alls bra efter att jag klippt första benet, snett och ojämt var det..
Fick nästan lite ångest om hur det skulle bli när hon var färdig men två timmar och ett bad senare var hon klar,
fin blev hon!
Käner mig riktigt nöjd.
Skönt för henne att var kortklippt nu när sommaren börjar komma.



Före

image2845

Efter

image2846

Här kommer lite mera Tindra bilder från veckan som varit...

image2847

image2848

image2849

image2850

image2851



Måndag i dag, men varför käns det som fredag då....
Kanske för att jag har jobbat hela helgen. Jobbar fyra dagar till att jobba och sedan är det fredag, då kommer Rasmus hem, jag har ledig helg och det är lön! Toppen! Hoppas på massa sol till nästa helg.
I dag lyser solen i alla fall och jag ska ut på en promenad nu.

Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: carro

Härliga bilder :)
Jaa de har vart fullt upp hela dagen, nu har jag en liten paus...

Postat av: Anonym

Tycker du lyckades bra :)

2008-05-19 @ 19:09:20
Postat av: melina

vilken söt hund du har :)

2008-05-20 @ 14:11:41
URL: http://melinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback