Snart jul



Söta julmöss





Isbjörnar i olika storlekar. Jätte gulliga!



Litet Luciatåg, 79 kr.
Finns även större.



änglar med belysning i.



Ren 98 kr. Finns i svart också.



Tomtar i tre storlekar, den minsta för 29,50 kr. Billigt!



Röda ljus, tre storlekar.



Coolt svart träd. Finns i större också.





Det var lite bilder som jag tog i butiken i dag. Fortsättning följer...

Har du börjat köpa julsaker än?

Själv så har jag köpt några julklappar.

Också hittade jag röda pärlband på Willys i dag för tio kr förpackningen.

Men har inte köpt några andra julsaker än. Vi har inte bästämt än om vi ska ha en gran eller inte. Ska ni ha gran i år?
Om vi ska ha det behövs det inhandlas julgrans pynt som glitter, kulor och änglar.Allt sånt hittar man billigt på Rusta.


Snart dags att sova kanske..

God natt/Kitty      





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vi ska ha gran om så även en plast, den funkar :) får allt ta och gå in och titta i din mammas butik! :) kramar

Postat av: Agnieszka

Vi hade ju ingen gran förra året, hade ingen plats och Nova var endå så liten så det spelade inte henne någon roll. Hade istället en liten plastgran som man sticker i konstakten som lyser!

I år vet jag inte hur det blir då vi inte ska fira jul hemma, vi ska vara hos mina föräldrar, och dem har ju julgran..... så vi kanske är bekväma i år med!!!

kramar

2008-11-05 @ 08:11:00
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Monica

Tack gumman fina bilder !

2008-11-05 @ 23:25:26
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback