Trevlig överraskning

När jag kom hem från jobbet fick jag en trevlig överraskning, Mia och Sandra var hemma hos oss!
De hade kollat på film med Raxx.
Vi kollade på Ensam mamma söker som vi hade spelat in, var sista avsnittet i dag.
Tycker att Anette och Nina valde rätt killar men Johanna borde nog ha valt Andreas i stället tror jag.
De som komer hålla i hopp länge är helt klart Anette och Rickard, de såg sååå kära ut!
Synd att pogrammet är slut nu, hoppas att det kommer en säsong tiil!


Efter programmet satt vi och snackade, nu har de gått hem och jag ska sova.

I morgon blir det lunch på stan med Sandra innan hon ska tillbaka till Göteborg.

Kram och god natt/Kitty

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag följer me på lunchen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback