Den första julklappen

I kväll har jag varit med Bäztiz, ätit mat och bara pratat en massa. Riktigt nice!
Är glad att jag har en så bra Bäztiz, tack för att du finns!

Är tidigt ute i år med julklappar, köpte min första julklapp i dag! Efter jag varit på stan åkte jag till Willys och Rusta. På Rusta har de börjat plocka fram julsakerna, oj oj... Två månader och tio dagar kvar till julafton.



Snygga julgranskulor 4-pack för 59 kr

Fanns även de här att hänga i granen, 29.90 kr och så jäkla fula! Vem vill hänga upp ett ölglas i julgranen....? Inte jag i alla fall...

Jag gillar röda saker i granen som de här
 6-pack för 19.90 kr

//K

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Du är bäst!

Jag tror faktiskt att Rasmus vill hänga öl i julgranen hahahah.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback