Försvaets salva i rosa kamoflage



I dag har jag varit nere på stan och tittat runt.
Var rosa lördag här i stan. Flera butiker hade olika erbjudanden.
Apoteket sålde Försvarets hudsalva i rosa kamoflage för 18 kr, 2 kr går till Rosa-bandet kampanjen.
Jag köpte två, en till mamma och en till mig.



Men en lugn lördag på stan förstördes av bråk mellan nazister och vänstergrupper.
De kastade stenar & flaskor  med eld i mot varandra... & runt på stan.
Butiker fick stänga sina dörrar så de inte sklle kasta in saker.
De sprang runt mitt på storgatan och herjade runt mitt bland alla människor.


 Blir så arg....


//Kitty




Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag var också på stan, ush vad less man blir när folk ska förstöra så där. Kommer du nästa lördag? :) stora kramar

Postat av: Lilla jag

Att folk inte fattar bättre. Blir så ledsen...

2008-10-25 @ 23:40:31
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback