Och jag dricker vin på en söndag...

Men det kan man göra när man är ledig i morgon!
I kväll blev det bio, vilken underbar film! Ni måste gå och se patrik 1,5!
Efter filmen åkte vi hem till mammma och hälsade på. Drack te och åt färskt bröd. Trevligt! Försökte fixa hennes msn, instalerade en uppdatering men sedan var problemet att hon inte kom i håg lösenordet... Och det gjorde inte jag heller fast det var jag som fixade hennes msn för några år sedan... Hjälp frågan hjälpte oss inte alls då jag inte kom i håg svaret på den heller.. hmm inte bra när man glömmer saker... Lika glömska jag och mamma!

Sitter nu och sörplar lite vin som blv kvar i flaskan från i går.. Gott!

Ledig två dagar till sedan jobba bara fem innan det är dags att åka till Milano! Ååå vad jag längtar ska bli så jäkla kul! Ska bli riktigt roligt att få träffa Sandra också!

//Kitty


Kommentarer
Postat av: carro

hihi klart man får dricka vin på en söndag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback