Emma

I bland tycker jag att tiden går så fort... Dagarna och veckorna liksom bara rullar på.
Men i natt har tiden stått stilla, trodde aldrig att det skulle bli morgon. Men nu är det morgon och jag har just kommit hem från jobbet. Sängen nästa!
Jobbar en natt till sen har jag ledigt hela helgen + måndag och tisdag.

Har börjat att läsa boken Emma, Mias dotter. Det är den fjärde boken om Maria Erikssons liv. Den fösta var Gömda sedan kom Asyl och Mias hemlighet.
Finns även en femte, Mias systrar. Där hon berättar om tre kvinnors på flykt undan våldsamma män.
Den kommer jag att läsa efter Emma.


    Nu ska jag ta med boken och lägga mig i sängen. God natt! //K

Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt me ledig helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback