Endast 39 kr

Snygga ringar från nelly.se för 39 kr
Billigt!




I kväll har Thomas, Stefan och lilla Sigge varit här. Vi åt middag och sedan spelade killarna x-box och jag lekte med Sigge, han är så söt.
Sen var det sovdax för honom så han och stefan åkte hem. Jag, Rasmus och Thomas fortsatte kvällen med film.

Skönt att vara ledig några dagar nu. känner att jag beöver det.

Ja just i eftermiddags var vi och kollade på de nyfödda hundvalparna, underbara!
Hade även kommit kattungar för några veckor sedan, även de underbara. Oranga är de, älskar den färgen. Vill ha en...
Passade även på att klappa lite på hästarna. Så mysigt ute på landet.

//Kitty

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Värsta mysdagen! Vad ska du göra idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback