Har bakat ...

Har bakat en äppelkaka som jag just tog ut ur ugnen, den ska jag ta med hem till Rebecka och bjuda tjejerna på. Till äppelkakan blir det såklart vaniljvisp!

I går var jag, Irene och Carro på Tellus. Första gången jag var där sedan det öppnade, riktigt nice. Måste säga att jag gillar inredningen. Riktigt kul att flera tavlor och ljusstakar kommer från mammas butik confetti!

Innan vi drog till Tellus satt Irene och jag henna hos henne. Vi drack vin, åt mat och åt Ben&Jerry´s glass till efterrätt.

      Vi valde smaken Cookie Dough

Vaniljglass blandad med chocolate chip-kakdeg. Riktigt god!

// Nu ska jag dra till Rebecka

Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Postat av: Lilla jag

Verkligen lyckad kväll!

2008-09-07 @ 21:06:01
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback