God morgon

Vaknade nyss, ska äta lite frukost och sen ut på en promenad med Tindra. Solen lyser!

I går var en mysig dag. Var i Svalsta och hälsade på Rebecka och barnen, fikade med goda frallor och blåbärspaj:) Så gott!
Var kul att ses, var ju ett tag sedan.
Sen hem och fixa lite. På kvällen blev jag bjuden på middag hos Mia och Jimmy. Jimmy lagade jättegoda biffar med lyftpotatis.

I dag ska jag och Bäztiz åka till Norrköping och gå på stan. Kolla runt lite i olika butiker, fika och bara ha det mysigt.
Om jag skulle ta och väcka Tindra så vi kan gå ut nu. Hon är så trött min prinsessa.

//Kitty

Kommentarer
Postat av: simone

god morgon=) ååå så kul med norrköping, har en trevlig dag och hälsa irene=)=). Kram

Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Ha en bra dag nere i Norrpan=) Hälsa Irene

2009-04-19 @ 10:39:31
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lät som en mysig dag:) kram

2009-04-19 @ 16:42:09
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback