Lite mat + två triss

Kom just hem från mataffären, var på Coop i dag. Fick med mig lite frukt, pasta, bröd, kyckling mm + två trisslotter.
Hoppas vi vinner nått. Hoppas, hoppas, hoppas!
Väntar med att skarpa tills älsklingen kommer hem, vi brukar skrapa varsin:)
Är riktigt kul med lotter tycker jag, håller du med?

Ledig nu, riktigt nice! Önskar mig fint väder på mina lediga dagar. Varmt och sol så man kan sitta ute och fika.
I morgon ska jag nog träffa Bäztiz och förhoppningsvis blir det en sväng på stan.
Vill kolla på lite kläder & skor.

Nu ska vi skrapa triss:)

Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: carro

Tack tjejen! Sov sött :)

Postat av: Carita

åh, hoppas ni skrapade fram vinst på lotterna. ^^

2009-04-29 @ 07:20:16
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback