Min Tindra

Saknar min lilla skrutt. Hon har varit i Jönåker hela veckan eftersom att både jag och Rasmus jobbar.
Hon har det superbra där det vet vi. Är ute och leker med de andra vovarna hela dagarna:)
Men jag längtar till måndag då vi kan hämta hem henne.

Som jag skrev är det mäst jobb som händer nu, jobb hela påskhelgen. Blir alltså inte så mycket påskfirande i år. Eller lite firande med påskgodis som vi fått på jobbet, massa chokladägg och skumharar. Gott!

    Goda chokladägg:)


Har inte blivit mycket bloggande senaste tiden, men så kan det vara i bland när man har mycket med annat.

Vill säga glad påsk till er allla!

Många kramar Kitty

Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Glad påsk gumman=) Hälsa Lasse och Benny med, så ses vi imorgon på jobbet=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback