Magnus B

I går kväll var jag & älsklingen på Culturum här i stan & lyssnade på Magnus Betnér. Rolig kväll! Skön snubbe den där Mange.
Innan vi gick dit blev jag bjuden på en Grekisk middag av älsklingen. Super gott!
Mysigt med en kväll tillsammans.

Var ner på stan i eftermiddags & fikade med Bäztiz & Carro & på vägen hem blev det en liten sväng på stan, hittade supermysiga tofflor från Kappahl. Var bara tvungen att köpa dem & jag är så nöjd.
Man behöver varma tofflor så här till vintern. Finns massa mysiga och fina på Kappahl, kolla in dem;)

Nu är det snart jobbardax. /Kram Kitty


Kommentarer
Postat av: simone

Hade ni trevligt igåt kväll?=) kram

Postat av: simone

Hade ni trevligt igåt kväll?=) kram

2009-12-02 @ 22:01:49
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du har en himla fin blogg måste jag säga :)



Du får mer än gärna gå in på min nystartade klädbutik: www.ultimatefashion.se :)

2009-12-04 @ 02:23:07
URL: http://ufashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback