Oj då, fel gata...

På eftermiddagen var jag i väg och kollade in Carro & Mickes nya hus. Superfint:)
Fick gott fika där, kaffe och kakor. Efter fikat gick vi en promenad i området och kolade lite.

Nu har jag just kommit hem från Oxelösund. var och åt middag hemma hos Jimmy, med honom, Mia och barnen.
Blev Indisk mat, gott! Sen kaffe och lördagsgodis.
Gick till fel hus när jag skulle till Jimmy... Oj då.. Fel Nilsson, men på samma nummer och samma våning men fel gata.. Tur att ingen öppnade när jag ringde på...

Lördagkväll nu, blir lugnt.. En film kanske:)

Kram Kitty        

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Haha det börjar bli en vana att gå till fel hus :)

Postat av: simone

tänk om dom hade öppnat=)=)

2009-03-01 @ 11:26:35
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback