Hos Rebecka

I dag på förmiddagen åkte jag till Rebecka och barnen en sväng innan jobbet. Vi fikade med blåbärspaj och kaffe.
Också lekte jag och Astrid i hennes rum. Hon har ett jätte roligt litet barnkök, vi lagade mat där:)
Mys!





Sen har jag jobbat tills för ett tag sedan och nu sitter jag här henna och snackar med Rasmus & Matte.
Snart dags för sängen... Har varit en lång dag och mycket som hänt...

Rasmus har köpt en keps! En keps hallå!
Hoppas att han inte kommer ha den på sig...

//Kitty

Kommentarer
Postat av: simone

fint kök ju, rosa och sött!!kram Rasmus med keps? hmm det måste jag se..hihi

Postat av: Lilla jag

Men keps e ju snyggt!

2009-01-31 @ 22:04:36
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback