Svårt att vända tillbaka på dygnet

När jag har jobbat tre nätter tycker jag att det kan vara svårt att vända tillbaka på dygnet. Så är det nu, inne på att vara vaken på natten och sova länge om dagarna. Men i kväll måste jag försöka att vända på dygnet eftersom jag ska upp tidigt i morgon.

I kväll har Tobbe varit här, splat lite tv-spel kollat, på tv och snackat lite skit med oss. trevligt! Mäst han och Raxx som spelade, jag fick va med ett tag eller fick och fick jag tröttnade rätt snabbt..

Vi kollade på den nya serien "Made in Sweden", var bra eller vad tycker du?

Har ett filmtips på en helt underbar film som du bara måste se "Kärlek på menyn" heter den.
Drama/Kärlek/Komedi. 3 i 1.





Har så J---a ont i armbågen, slog i den förut...

//Kitty


Kommentarer
Postat av: Karin

mm det är riktigt svårt! själv försover jag mig hela tiden haha

Postat av: Karin

mm det är riktigt svårt! själv försover jag mig hela tiden haha

2009-01-15 @ 09:41:42
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: simone

ja made in sweden var jätte bra..

2009-01-15 @ 10:41:35
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback