Tacos i dag med

I kväll har jag kollat på film med Rasmus, Thomas och stefan. Eller kollat och kollat, jag somnade nämligen efter tio minuter och vaknade när filmen slutade... Missade filmen men det var riktigt skönta lite sova lite, hi hi.

Nu sitter de och kollar på roliga klipp på nätet och jag tänkte läsa lite bloggar och skriva några rader här.

I eftermiddags var jag ju hos frissan. Efter två timmar var hårtet klart färgat och klippt, blev bra! Köpte några bra produkter till håret också så fick jag tre olika produkter, snällt av henne! Bland de sakerna som följde med mig hem så var det ett pulver som man lägger i håret för att få bra volym, ska prova det snart.
Gick en ny frisör i dag och kommer helt klart gå tillbaka dit!

Dagens middag blev tacos i dag i gen, blev inte riktigt lika gott i dag som i måndags när Rasmus fixade maten.

/Kitty

Kommentarer
Postat av: Thiffy

Pulvret är jättebra!! Har provat det i några dagar =)

Postat av: Lilla jag

Skönt o sova lite :)

Får se nya frissen imorgon klockan 10!

2009-01-23 @ 22:59:32
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Beyonce

Bilder på håret tack!

2009-01-24 @ 09:34:32
Postat av: Jennifer

Vilken frisör gick du till? :) KRAM

2009-01-24 @ 11:41:28
URL: http://liljansvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback