Gott nytt år

Nu har snart den första dagen på 2009 paserat. Den har varit precis som första dagen på året ska va, vaknade upp klockan 14.30, städade lägenheten efter vilt festande i går, hämtade Tindra och gick sen en proenad, har ätit pizza, choklad och chips, kollat på en film, sovit på soffan och nu blogga.
Festen här i går var toppen! Hade maskerad fest och alla var jättebra utklädda!
Maten var god och drinkarna också. Tack alla som firade in det nya året med oss!


  Rasmus som Joker

   Tobbe är spindelmannen

  Carro från 70-talet

  Rebecka som troll och Astrid som va en mus men tröttnade på det...

  Nova-Li flyger

  Astrid

  Lina som tingeling och Simone från Tyskland

  Mia utklädd till någon som jag inte vet vem det är.. Och Nova-Li

  Jag som dark angel

 Jimmy

  Fanny som en mus (Har hittat din svans)

  Elvis dansar loss

  tre snygga brudar

   Ni ser väl vem Sven är?

  Mr mugg

 Blues brothers

  Johanna som poission och Linan

  Stefan är two face

  jag och älsklingen (Vackert par va?)

 Sara, Lisa och Daniel

  Batman och Joker





Alla bilder har Lina tagit. Kommer mer bilder på dem som inte kom med i dag.

//kitty





Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Tack för en trevlig kväll!

Postat av: fanny

hehe har du?? Ja lyckades ju tappa den några gånger. Kom hem som fanny svanslös och morrhårslös haha! Tack för en kanon nyåraftonsfest! =) Sen undrar jag om jag får ta bilden på mig, lina och simone? skulle va jätte snällt. =) God fortsättning. //fanny

2009-01-02 @ 11:32:26
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback