Vänner

Har jobbat i butiken två dagar nu, har gått bra men det är roligare när mamma är där. Blir lite ensamt annars.
Fast i dag hade jag turen att Syss kom förbi med kaffe och semla. Mums, det var årets första semla! Tack Syss!

Det som säljs i mängder nu när det är kallt och ruggigt ute är te, massa te! Tycker att det är helt rätt att folk handlar hem massa gott te, älskar te!

I kväll har vi haft en helkväll jag och syss med pizza, godis och "Let´s Dance". Roligt!

Planen var att jag skulle försöka komma i säng lite tidigare i dag men klockan  är redan 1 och jag är inte alls trött... Typiskt!

Serien "Vänner" är på tv, love that! De är så mysiga och härliga, blir glad av vänner!

   Några av mina härliga vänner och jag

  och två till härliga tjejer


   Jag och Syss



//Kitty

Kommentarer
Postat av: Karin

visst blir man glad av vänner, är därför jag inte är så glad i kalmar haha

Postat av: simone

hihi jag fick vara med. ska ta massa kort på lördag. Nu när jag har en ny kamera

2009-01-17 @ 16:11:02
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback