Bara en klänning

Hej!

I kväll blev det hemmagjorda hamburgare & film hemma med Raxx & Matte, Mys!

Filmen vi såg var inge vidare så nu ska vi slå på en till & hoppas på bättre tur.

Några av tjejerna skulle ses i kväll, hade varit mysigt men jag bestämde mig för en hemmakväll.

Var på stan i dag också. Fikade med tjejerna & sen en liten runda i några butiker. Köpte bara en klänning & ja just det några viflaskor också. Tre av mina favvo viner:) Blir vin på fredag.

Ockås åkte jag ut till Elgiganten och köpte mig ett tagnientbord. Ett vitt snyggt från Logitech & en mus från samma märke. Blev riktigt bra.

Nu börjar filmen. Vi ses! /Kitty

Kommentarer
Postat av: Carro

Hemmagjorda hamburgare låter gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback