Vaknade till sol & Facebook

Vaknade, ååå sol ute! Nice! Ska snart fixa mig lite och gå ut så man hinner njuta lite av solen innan jobbet klockan två.
Var trött i går kväll, riktigt trött.. Fick för mig att gå med i Facebook, ja jag vet flera år efter alla andra men jag hade tänkt att stå emot det. Men det gjorde jag inte så nu är jag med i Facebook. Rätt kul faktiskt, kolla vad folk har för sig, vilka som är vänner med vilka också.

Är du med i Facebook?

/Kitty


Bild från när jag, Bäztiz & Sandra var i grekland i juni:)

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Nu är det bara jag som inte har!!!

Postat av: Sandra

Å Mia =)

Jag gillar verkligen att du har hamnat i fejan träsket också!!

2009-07-13 @ 21:08:20
URL: http://xsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback