Mysig dag hos Carro

I dag har jag haft en mysig dag hos Carro. Vi satt i solen, drack kaffe och pratade. Jag, Carro, Sandra, Bäztiz & lilla Tindra så klart! Bäztiz fotade endel med sin nya kamera:)
Mot kvällen tog jag & Tindra oss en promenad hem, gick nästan vilse... Ha ha! Men hem kom vi i alla fall... Tycker inte om att gå ensam i skogen, och då är ju frågan varför jag gick i skogen? Jo för jag hade tänkt att det skulle gå lite snabbare men det gjorde det nog inte... Hade lika gärna kunnat gå den vanliga vägen och dessutom så hade jag ju inte ens bråttom... ja ja så var det med det, fick ju oss en skön promenad i alla fall:)

Nu i kväll har jag och älsklingen ätit god kycklingsallad och vitlöksbröd, mums!
Också var vi en sväng till Bäztiz och kollade in hennes nya vita soffa! Riktigt nice:)

Kram på er/Kitty


Kommentarer
Postat av: Floos

Låter som ni haft en riktigt mysig dag!

Postat av: Anonym

ha det så mysigt:)

2009-05-22 @ 16:32:32
URL: http://karinolofsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Vi hade riktigt mysigt :-)

2009-05-22 @ 23:19:10
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback