En liten tradition...

Började min ledighet med att gå på en timmes massage. På vägen hem från massagen köpte jag med pizza till mig och älsklingen. Och nu blir det slöarkväll framför datan & tvn. Behövs efter en veckas jobb och för lite sömn...

Jag har som en liten tradition att varje gång jag har varit på massage så köper jag med mig något gott hem, mat eller fika. I bland Sushi, nybakade frallor, bakelser eller som i dag pizza.
En mycket bra tradition tycker jag:)

Nu börjar Halv åtta hos mig som jag tänkte kolla på.

//Kramar Kitty

Kommentarer
Postat av: MikaelaUrbom

Åh guu va underbart! Massage vill ja ha!! :D:D

Postat av: Lilla Jag

Bra tradition :)

2009-11-24 @ 00:53:59
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback