Ett nattpass kvar

Då var det snart dags att åka och jobba sista nattpasset innan ledighet:)

På mina lediga dagar har jag en del inplanerat som massage, bilbesiktning, julbord med jobbet och så klart hoppas jag på lite tid till att träffa de som jag tycker om:)
Måste se hur det går med Tindras ben också, är mycket bättre men svullen så vi får se i morgon hur det ser ut. Hon är i alla fall pigg, äter och dricker och har ingen feber. Och i dag bråkade hon med mig när jag skulle sova efter en natt på jobbet, hon tyckte inte alls att matte skulle sova. Hon ville ju vara ute och leka, så vad gör man inte. Klockan nio gick jag upp med henne. Sov såklart mera senare så nu hoppas jag på att orka med en till vaken natt.

Vi ses/Kitty

Kommentarer
Postat av: Lilla Jag

Typiskt busTindra. Hon borde vila sitt ben och du borde sova!

Postat av: Karin

det var dom:)

hoppas du får en riktigt fin måndag:)

2009-11-23 @ 09:45:19
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hade en helt ok söndag och nu ska jag ha en slö måndag tänkte jag =)

2009-11-23 @ 10:58:15
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback