Jordgubbar det blir man glad av

Känner att en semester skulle vara lägligt just nu. Gärna till nått varmt land men en helg på nått fint spahotell skulle &så kunna funka.
Men efetersom det nog inte kommer bli någon semester just nu så blir det att unna sig lite extra vardagslyx som i dag tex var var älsklingen & köpte färska jordgubbar & grädde till mig. Det kallar jag lyx på hög nivå:) Mums!

I går bakade jag, blev kanelbullar & bullar som jag fyllde med vaniljkräm. Blev mycket uppskattade av både älsklingen, jobbarkompisarna & av mamma som fick en påse levererad till jobbet med bud;)

Jobbat klat mina två morgonpass nu så i helgen väntar tre kvällspass... Mina tjejer jobbar &så kväll, på en annan avdelning men i alla fall de finns i huset vilket känns bra:) Kanske kan bli en middagsdate om jag har tur.

 

//Kitty




Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Massa godsaker!!!

En middagsdate låter ju utmärkt :)

Postat av: Carro

Håller med dig! Semester vore inte fel. Jag ska också jobba i helgen, i alla fall delar av den...

Gulligt av Raxx att köpa jordgubbar =)

2010-04-30 @ 09:29:44
URL: http://camaka.blogg.se/
Postat av: Beyonce

Budet hittade inte hit, ge bättre vägbeskrivning nästa gång...;)

2010-04-30 @ 19:21:05
Postat av: Carro

Ja alla jobbar och jag är ledig.... tråkigt när det är så. Kanske borde boka in en minisemester med tjejerna snart. Kram

2010-05-01 @ 11:45:34
URL: http://carrostankar.blogg.se/
Postat av: Karin

Känner VERKLIGEN också för en semester snart!

Detsamma fina du!

2010-05-07 @ 17:24:40
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback