Onsdag i dag va?

I dag fick lilla Tindra följa med mig till jobbet, ja inte in på jobbet men vi väntade utanför på Bäztiz som slutatde när jag började. Så Tindra fick följa med henne hem:)

Min lilla skrutt!


Såg i dag när jag var nere på torget att de står och säljer mat där från olika länder. Rätt mysigt tycker jag. Ska nog dit och köpa lite färsk parmesan och någon god salami. Hoppas de står där några dagar till. Tycker om att gå till torget och handla, blommor, frukt och sånt.


Var hos mamma en sväng efter jobbet, blev bjuden på gott te och kvällsmacka med brieost, mums!
Tre jobbdagar avklarade, fem kvar...

//Kitty

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag känner igen mig mycket i dina arbetstider! Vi verkar jobba ganska lika. Lägger ni ert eget schema, eller är det någon annan som gör det?

Postat av: Carro

Vi får lägga våra egna scheman (fast med vissa regler vi måste hålla oss till), och det är förstås jättebra. Man kan påverka sina tider väldigt mycket. Jag jobbar helst dag eller natt, kvällar är jag inte jätteförtjust i, men det är det ingen som är, så man får vara solidarisk och lägga lite kvällar ändå!

2010-04-08 @ 12:08:32
URL: http://camaka.blogg.se/
Postat av: Amandusingeborg

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-07-22 @ 15:42:25
URL: http://amandusingeborg.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback