Tindra

I dag har jag fått mycket gjort. Vi började dagen med att åka ut till Jönåker, där bytte vi däck på bilen & Tindra fick leka med sian kompisar Jippie & Nikki:) Upptäckte att vi behöver köpa nya däck till lillbilen, jobbigt!

Sedan bar det av till veterinären med Tindra. Provsvaren var possitiva och såret har läkt bra. Lite röd fortfarande med det ger sig snart.
Nu väntar vi på provsvar från allergitesten vi har gjort på lilla Tindra. Stckars min skrutt som aldrig får vara helt frisk. Så jobbigt för henne...:(


Jag & min lilla Tindra

Eftermiddagen spenderades på stan med Carro & Bäztiz, fikade & kollade lite på stan. Dock så stängde alla butiker innan vi kände oss färdiga.
Men Bäztiz & jag åkte vidare & handlade mat &sånt.

Nu blir det film med min sjuka älskling. Stackars honom(: Men han får välja film så nått litet bra med att vara sjuk;)

Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: Carro

Tur att vi hann gå en sväng till idag :)

Postat av: Ella

Vilken tur att provsvaren var bra på Tindra

2010-04-15 @ 22:10:03
URL: http://www.minishetland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback