En blandad dag

Dagen började riktigt tidigt i morse, då vi skulle i väg till veterinären med Tindra. I dag var dagen det var dags för hennes operation. Vi fick lämna lill skruttan där för att sedna komma tillbaka senare och hämta henne. Kändes sådär att lämna henne men det tog inte så lång tid innan de ringde och vi kunde åka och hämta henne i gen. Allt hade gått bra:) Lill skruttan var nyvaken och groggy. Hon har piggnat på sig lite nu men är fortfarande rätt trött...
Nu ska vi bara vänta på provsvaren och hoppas på att det var en godartad knöl hon hade.

Vi tog en vilopaus när vi kom hem och sov bort några timmar, behövdes!

Sen kände jag att en snabb sväng på stan skulle passa och så blev det. Hittade en skjorta på JC, hade ju fått presentkort fårn Bäztiz så tackar henen för min skjorta:)

Sen hittade jag ett par snygga skor också på Din Sko, rosa. Är för tunna att ha på sig nu men snart så, bara vi får lite mer sol och värme:)

Det jag hade planer på att köpa var en jeansskjorta och en ny sjal (i grönt). Hittade inget av det... Får bli en shoppingrunda på lördag med då:)

Sen blev det en hemmakväll med älsklingen och lill skruttan. Vi åt god mat som jag lagade. (Getost gratinerad fläskfilé med potatis och rödvinsås.)

Har fixat lite Påskfint, påskgodis, påskliljor och några kycklingar. Har ännu inte tagit in något påskris.
Nu passade dne nya skålen:)



 

 

//Kitty




Kommentarer
Postat av: Carro

Låter ändå som en ganska bra dag trots tråkigheter med Tindra. Håller tummarna för att ni var bra provsvar...



Skålen är jättefin. Jag såg den på confetti när jag var där häromdan :)



Kram

Postat av: fanny

jätte skumt när jag ska läsa din blogg... bilderna syns.. men bakgrunden blir svart å texten är ju svart med så kan inte läsa vad du skriver.. =( Hoppas alt är bra iaf. =) Kram

2010-04-02 @ 21:03:41
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: Anonym

glad påsk:)

kram

2010-04-03 @ 15:37:30
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

fin skål!

Hoppas det går bra med Tindra!

2010-04-04 @ 21:35:06
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback