Hello Kitty för mitt kaffe

I går fick jag en present av min mamma. En Hello Kitty kaffemugg.

Den står nu på jobbet & kommer stanna där som min "jobbkaffemugg".

Äntligen är det slutdrucket i äckliga plastmuggar, nu är det Hello Kitty som gäller för mitt kaffe.

Drack mitt morgonkaffe i den i dag, smakade underbart!

Visst är den fin? :)

 

Mina tre förmiddagspass är nu avklarade & i morgon går jag på kvällspass i två dagar & två nätter på det sen ledig helg. Karnevalshelg här i stan & det betyder att hela stan festar hela helgen.
Nehe en vilopaus nu. Kram K

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Ingen kommer ju o ta fel kopp iaf :)

Postat av: Nicklasfrida

It is the coolest site,keep so!

2011-11-29 @ 05:19:44
URL: http://nicklasfrida.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback