Den med fjärde advent

Söndag & fjärde advent i dag, har nyss tänt det fjärde ljuset. Den här helgen har det bara handlat om jobb, jobb & försöka sova när man kunde. Är inte lätt att ha jobbtider då man måste ta sig upp ur sängen kl 03.15 på natten.
Men nu är den här jobbhelgen över & det väntar två kvällspass & två nattpass innan det är jul & jag är ledig:) Åker hem från jobbet 06 på julaftonsmorgon.

I fredags var jag Rasmus, Thiffanny & Ella på en mysig restaurang & åt lunch. Vi passade även på att prata med dem om catering till bröllopet, jag kände direkt att jag gillade deras stil & ideér:) Ska boka in ett möte med dem & prata vidare.

På eftermiddagen i fredags kom Syss, lilla J & mamma på fika:) Jag hade bakat safransbullar med vanilj & nötter.


Fotograf lilla J



 

Kram Kitty


Kommentarer
Postat av: carro

Mysigt. Hoppas vi kan ses snart. Kram

Postat av: Carro

Tack! Natten gick fint =)



Jag ska jobba natten till julafton, så det går an... Julaftons kväll är värre!

Du då? Får du vara ledig?

2010-12-20 @ 07:52:28
URL: http://camaka.blogg.se/
Postat av: Carro

Ursäkta! Det är jag som läser slarvigt! Nu ser jag att du går av på julafton kl 06. Själv får jag hålla ut ända till 07.15 =)

2010-12-20 @ 08:09:21
URL: http://camaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback