Fredagsmyyyyyyyyyyyyyys

Har haft fredagsmys med älsklingen i kväll. Jag lagade en tre rätters middag till oss. Till förätt blev det baconlindad chévreost på en bädd av rucolasallad , rostade pinjekärnor & balsamvinäger. Till varmrätt flygande Jacob & till dessert en hemmagjord Cookiechokladmousse. Allt blev riktigt gott!
Kul att lyxa till det lite med en schysst middag, me like!

Lillbilen är inne på verkstaden nu & ska bli ompysslad nästa vecka. Hoppas det går bra!

I morgon ska jag, några av tjejerna & Tindra i väg & fota oss. Kommer bli kul tror jag & vi får hoppas på några bra bilder!
Tindra har jag fixat i dag, klippt nos, tassar & klor. Pälsen är borstad så nu är hon ullig som ett lite lamm:) Min söta lilla skrutt.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Vi får väl se hur det går idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback