Början på ett nytt år

2009 är slut & nu börjar 2010. Min nyårsafton firades här hemma med Tindra. Rätt mysigt men samtidigt tråkigt att jag missade en nyårsfest med mina vänner men är man sjuk så är man och då är det bara att stanna inne.
Jag & Tindra myste med smörgåstårta, jordgubbar & annat gott, så jag ska inte klaga. Nedräkning på tv, måste vara första året på lääääääänge jag kollade på tv på tolvslaget.
Mycket smällare & raketer här ute, Tindra brydde sig inte alls.

Gott nytt år alla!


Här kommer lite bilder från i måndags när jag & tjejerna firade jul & lekte julklappsleken. Gick rätt vilt till, Ha ha;)
Var många fina saker som stod på spel:)

 

 

Sara hade gjort värsta goda efterrätten till oss:)

cappuccino parfait med färska bär

 

//Kitty

 




Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Såg ut som om ni hade en trevlig kväll!

God fortsättning på er!

Postat av: Anonym

Ser mysigt ut och gott:) hoppas du får en kanonfin början på det nya året:)

2010-01-01 @ 13:37:14
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback