jobba

Då var det söndag kväll då & i morgon är det åter till jobbet i gen efter ledighet. Mina semester dagar blev ju inte riktigt som planerat när jag dagen innan nyårsafton åkte på en jäkla förkylning + feber. Så nyårsafton "firade" jag hemma med Tindra i soffan. Ja gick ju det med men synd att jag missade festen jag skulle ha gått på. Nu börjar i alla fall förkylningen ge sig, lagom tills jag ska jobba i gen.

I dag har jag mäst myst hemma, ja tagit mig ut till affären och handlat mat då och några promenader med Tindra ute i kylan... Så jäkla kallt!

/Kitty

Kommentarer
Postat av: simone

Har en bra dag på jobbet tjejen=9 Du får ladda in för mitt kalas snart istället=)=) kramis

Postat av: Ewezi

Sv: Den passar mig perfa, den är ganska liten. Ja skulle nog säga xs-s :) Men den är nog töjjbar

2010-01-04 @ 14:20:54
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Mariusellinor

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-06-09 @ 15:53:07
URL: http://mariusellinor.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback