Hemma efter några semesterdagar

Måste säga att det känns så skönt att vara hemma igen. Hemma hos mina älsklingar som inte har haft det så bra i veckan... Tindra har fått flera EP anfall & älsklingen gallstem. Allt på samma gång & när jag är på andra sidan landet...
Semestern var mysig men vi sakande solen... Den höll sig mest borta & det är ju lite synd när dagar på stranden var inplanerade. Vi bytte ut stranden mot shopping. Shopping är ju inte heller helt fel;)
På kvällarna grillade vi, drack vin & spelade sällskapsspel. Kul när vi var så många:) 8 vuxna & 4 barn.
En av kvällarna gick vi ut på ett trevligt ställe där de hade räkfrossa & musikquiz. Supergoda räkor & roligt quiz, synd bara att vårat lag kom på andra plats. Första pris var nämligen champagne till hela laget.

Nu ska jag njuta av min säng. God natt alla! //Kitty

Kommentarer
Postat av: carro

Tack för överraskningsräkfrossan och det mysiga sällskapet på semestern :) God natt, kram

Postat av: Carro

Det låter inte fel! Härligt att komma bort lite. Men stackars både Raxx och hunden... Hoppas de kryat på sig.

2010-07-10 @ 08:56:49
URL: http://camaka.blogg.se/
Postat av: MADDES

Hoppas du får en fin söndag. Hur mår du idag? Kram

2010-07-11 @ 12:40:56
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback