Angelstar

Tycker inte att det har känts som det är lördag i dag. Är nog för att jag börjar aldrig min ledighet på en lördag, men i dag gjorde jag det pga att jag jobbade extra i natt som var. Konstigt det där hur dagarna käns olika. Hur ska en lördag då kännas?
I vilket fall så har jag haft en bra lördag, lång dag fast jag gick upp halv två... Har hunnit med flera promenader, varit en liten sväng på stan & fikat i hamnen med Sandra.
Ätit middag & haft filmmys med älsklingen.
Hart även bakat tårtbotten till mammas morsdag tårta som hon ska få av mig:)

På stan köpte jag Niveas nya lypsyl, Angelstar. Läpparna blir supermjuka & ger ett rosa skimmer. Kan jag verkligen rekomendera nu till sommaren, har SPF 10.
H&M säljer dem nu för 19 kr.

Skönt att ha några lediga dagar nu. I morgon hoppas vi på sol!

Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Ledigt är det bästa!

Postat av: Carro

Det där lypsylet har jag missat. Måste provas =)

2010-05-30 @ 15:36:56
URL: http://camaka.blogg.se/
Postat av: Reneingelin

Nice site, keep up the good work!

2011-04-21 @ 08:01:49
URL: http://reneingelin.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback