Dagen shopping

Nu kaffe, nyss hemkommen från stan. Blev en snabbrunda. Först in & hälsa på mamma & pappa i butiken sen ner till Make up store. De hade 40% på allt i hela butiken + att jag hade ett presentkort att handla för, så det blev billig shopping:) Det gillar vi! Köpte några olika make up produkter. Kul med lite nytt! Fanns många ögonskuggor jag värkligen skulle kunna tänka mig att köpa men så många kunde jag ju inte köpa även om det var billigt!
Sen blev det en runda på Bolaget, köpte hem kvällens drycker:)
Bara några timmar kvar till festen börjar! Kul!


Kram K

Kommentarer
Postat av: Anonym

detsamma:)

kram

Postat av: Anonym

kommer tyvärr inte ihåg vad butiken hette, men den har ju inte märke också. hum, ska kolla upp det:)

hoppas du får en fin söndag!

2010-05-09 @ 13:09:11
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback